dijous, 19 de març del 2009

ANEM AL ZOO!

Avui hem anat al zoo amb l'escola i ens ho hem passat molt i molt bé. Hem vist tot tipus d'animals: lleons, panteres negres, cocodrils, micos, ossos... Els nostres mestres són moooolt valents, perquè s'han atrevit a portar-nos a nosaltres d'excursió i nosaltres sí que som unes feres!
Els pares i les mares es posen molt nerviosos quan marxem amb autobús, s'han esperat fora a de l'escola per dir-nos adeu, que són macos!!!! Ai, el meu papa i en Jordi quines coses que tenen, m'anaven dient "vigila que no et mossegui un lleó, vigila" ,
Quan he tornat he tingut taaaaanta feina a ensenyar-li a la mama tots els dibuixos dels animals que hem vist, que ens hem passat l'estona de sopar parlant d'animals.
Ens ha anat molt bé aquesta sortida, perque ara a classe estem treballant el projecte dels DOFINS, i hem après moltes coses.




2 comentaris:

nuevos papis ha dit...

ola Arnau reiet, veig que al final no t'ha menjat el lleó eh!! jeje. M'alegra k ho hagis pasat be, i kina feinada la teva de fer tans dibuixos, veig que ets molt atent i prens apunts de les coses. Bueno macos cuideu-vos i ens veiem, ptns.

Anònim ha dit...

Hola Arnau reiet, m'ha agrat molt el video, i veig k no t'ha fet una caixaladeta el lleó, jeje. M'alegra k t'ho hagis pasat molt be. I m'han dit k ets un nen molt atent i k has fet apunts del que has vist al zoo. Ja m'ho ensenyaras, un petonas macos.