dimecres, 14 de gener del 2009

L'ARNAU JA TÉ SIS ANYS!


Ja tinc sis anys. Ahir va ser el meu aniversari i vaig tenir molts regals, i sobre tot una festa amb els meus amiguets, que em va fer moltíiiissssssima il.lusió!. Vam berenar a casa i vam estar jugant una bona estona.
És xulo que sigui el teu aniversari, perque a l'escola et posen una corona, els amics et canten, la familia recorda el dia que vas néixer... M'agrada fer anys. Com podeu veure vam menjar un pastís de xuxes moooooolt llaminer.
En Gorka em va fer un regalet: el vaig anar a veure al vespre i es va fer un pipitarrrro a sobre meu!!! Jo no sabia què fer, si riure o plorar. Al final vaig riure.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Querido Arnau,

Desde Mallorca, los primos Cati y Nene te desean que cumplas muuuchos más y que ese día fuera lo especial que se merece.
Te llamamos a casa para saludarte pero ya descansabas.
Muchos besos y por supuesto un mordisquito meu...

Anònim ha dit...

Y desde Murcia también nos acordamos de tu día. Feliz día y que cumplas muchos más del Tete Xevi y de la Bego.