diumenge, 11 de gener del 2009

En Gorka també té Buba i Bloc...

Quan la mare em va dir que en Gorka estava a punt a punt de néixer vaig pensar que era molt important que el meu cosinet tingués un Buba. Així que vaig fer una carta nova als Reis i li vaig demanar. Carai, això de demanar coses als reis ha estat molt divertit, ja que tot el que se'ns ha passat pel cap ho hem posat a la llista, tot i que la mama i el papa ens deien: "ei, ei, que els reis no portaran tot el que demanem eh?". Però per sort han portat també el Buba d'en Gorka i estem encantats que ho tingui.
I ara en Gorka també té un bloc, carai, l'haurem de posar en contacte amb l'amandalavall i la patunikos que són dues nenes "mooooolt modernes" i estan molt al dia de les NTSIC com les seves mames.
El bloc d'en Gorka és molt fàcil de recodar és http://elbubadelgorka.blogspot.com